09 August 2012

♥ Kamera DSLR Saya


Website Canon

Haha~ orang len dah lama pakai.. malah dah upgarade kepada kamera yang lebih power lagi.. tapi saya masih nak beli yang pesen lama. Why? ntah.. tapi saya memang admire betul kat kamera nih since tengok yuna pegang lam iklan kat tv hahaha~ Plus saya rasa kamera nih la yang paling affordable dan sesuai untuk saya yang tak reti guna kamera nih.. tapi nak gambo lawa huhu~ 

Rasanya kamera nih dah lama ada kat pasaran but why harga tak turun-turun? huhu~ time saya beli nih pon ngah ada sale kalo tak harga still RM1999 cam memula kuar lu. Saya beli after discount so jadi RM1699. Tambah ngan cover lense yang kat depan tuh dan upgrade memory card so total kerugian is RM1899 huhu~ Masa beli tuh dapat free cute Canon bag yang amat padan ngan kamera saya dan juga tripod. Tokey kedai tuh soh pilih either nak beg yang besar or yang comel tuh. Op kos saya pilih yang comel-comel kan but hubby nak yang besar (sambil dipersetujui oleh tokey kedai) sebab later-later kalo nak tambah lens senang katanya huhu~ no! no! no! So I told my hubby thats dia punyer part bcoz memang dia la yang akan lebih menggodek-godek kamera tuh dan guna cara manual.. saya? auto sudehhh~ hahaha~ asal gambo lawa cukup dan senang nak bawak kemana-mana. Kalo hubby nak upgrade dia kena beli beg lain la for his stuff hihihi~ nak tak nak dia setuju je la hahaha~

  Tak sabar nak tunggu raya.. nak amik gambo my lovely kids banyak-banyak. Si kakak tak yah bersuruh memang asik posing je. Si adik lak now dah pandai kalo kita nak amik gambar dia. Mula la wat muka yang comel-comel hihihi~ Potograper op kos ayah.. kami bertiga jadi model jek hihihi~ yeay! Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.


No comments: