09 August 2012

♥ Sesungguhnya Saya Bz


www.google.com

Huhuhu~ baru je wat N3 pasal lama tinggalkan blog nih bersawang.. after a month baru kuar N3 baru hahaha~ hampeh.. Siyesli memang keje kat tempat baru very the busy bee huhu~ biasa la kalo dah deal ngan kontrak gomen nih kan.. lagi-lagi nak buat perolehan untuk bebudak PLKN nih.. Satu tahun ada 3 sesi.. satu sesi ada 10000+/- orang.. huhu~ Leh kata kalo saya tak keje tak berbaju la dorang sumer hahaha~ (poyo jek!). Ditambah pula ngan komputer opis yang takleh online fb time keje (huhuhu~ sadis!) cuma leh online time rehat jek.. lebih membuatkan saya khusyuk membuat kerja. Good for me la kan.. kalo lu leh kata official job saya moderator fb.. keje kat opis lak as part time hahaha~ now dah bertukar la.. alhamdulillahhhh~ berubah ke arah yang lebih baik dan tak makan gaji buta hihihi~

Even takleh berFB.. blog leh bukak lak huhu~ leh la saya apdet kalo time-time free (ada ke time free? huhu~) no more xcuse rite? evendo ntah ada ke tak yang baca blog saya nih but dis can b cara melepaskan stress wat keje kat opis la for me huhu~ better than nothing.

Banyak benda nak citer nih.. persiapan raya.. persiapan besday party anak-anak.. parents nak g haji tahun nih.. sambutan raya.. bla.. bla.. bla.. and op kos akhirnya saya dapat beli kamera DSLR idaman saya yang saya idamkan dari las year.. yeay! Will tell about it later-later k. 

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.


No comments: