07 September 2012

♥ My Kids Birthday Party : Label Tag

Bab design kad jemputan, label, tagging, welcome board bla.. bla.. bla.. sumer saya serahkan pada member kelab keta saya yang memang kejenya as designer hihi~ Memang dah ikat kontrak seumur hidup ngan dia hahaha~ Start dari besday kakak umo 2 tahun + event cukur jambul adik last year.. sumer dia yang design dan tolong printkan hihihi~ Dia pon ada wat job buat kad kawin. Highly recommended! Tapi takde la kedai ke bagai tuh kan.. wat freelance je. Kalo nak try leh usha FB dia 
>> search --> Mohd Hairul Hazli Bakri <<  

Untuk kali nih ada pertambahan berita baik hahaha~ my new Prosboc member ada kedai printing! wallahhhhhh! muahahaha~ by now sumer design submit kat member saya tuh untuk print.. yang paling best op kos sebab FOC kekekeke~


Nih la label-label yang saya print. Yang paling kiri tuh print atas kertas stiker untuk lekat kat gudis bag. Yang tengah untuk lekat kat balang CB ngan banting kat meja CB nanti 
>> ntah betul ke tak namanya banting << Yang paling kanan untuk buat centerpieces meja-meja tetamu nanti. Yang bentuk baju tuh lak untuk banting CB gak nanti.

Nak tengok hasil akhir nanti tunggu gambar pas event yer hihihi~ 


Lastly ialah tagging untuk kapkek saya. Yang nih ada muka kakak dan adik hihi~ Sooo cute!

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.



No comments: