20 October 2014

♥ Sesi Photoshoot Cute Kiddy Kiddy

Semalam bertempat di Taman Empangan Putrajaya (berdepan dengan PICC Putrajaya) saya buat photoshoot untuk koleksi baju terbaru dari instashop (@cutekiddykiddy) saya iaitu Cute Rock Shirt. Cam biasa model tak berbayar adalah anak-anak sendiri haha~ Tapi kali ni sebab ada koleksi untuk dewasa gak so saya mintak tolong kawan saya yang memang selalu wat modelling untuk tolong jadi model sekali hehe~ tukang amik gambo lak adalah fotograper rasmi keluarga kami iaitu Paie (kawan gak) haha~ very the budget punya photoshoot huhuhu~

Untuk koleksi penuh leh tengok kat instashop saya yer. Jom layan hasil photoshoot semalam. yang ni saya amik kat instgram kawan saya @missleeya. Yang official lam kamera lum sempat nak sedut lagi hehe~ layanzzzzz~

Ni koleksi baju kapel. Design tshirt 3/4. RM 45 selai. Kalo beli dua RM 85 + Free Postage
  

Nih kalo nak matcy-matchy mak bapak ngan anak atau mak pak sedara ngan anak buah atau antara adik beradik pon boleh jerrr~ ada spesel pekej leh refer kat instagram

Tema dia banyak melompat haha~ ni amik gambo untuk sesuka so memang melompat sakan la dorang.. anak saya kat tetengah tuh cam blur lak tak paham apa yang terjadi sebenarnya huhuhu~

Last but not lis tokey bergambo ngan model la plak hehehe~

Pas puas berposing sakan.. kami gerak ke Umai Cafe di Monumen Alaf Baru, Putrajaya. Berdekatan dengan Cruise Tasik Putrajaya. Kesini nak sambut besday kakak yang jatuh pada 13 Oktober 2014 yang lalu. So sekali sambut la ngan adik walaupun besday adik dah lama lepas bulan Ogos arituh hehe~

My Family

Saya suka makan kat sini sebab ada lempeng dan makanan dia pon sedap-sedap cuma yang kureng sikit is pekerja nyer tak cukup orang.. so pesanan memang lambat la huhu~ kena banyak bersabar kalo nak makan kat sini lebih-lebih lagi kalo tengah ramai orang huhuhu~

Alhamdulillah.. selamat semuanya berjalan seperti apa yang dirancang. Terima kasih untuk semua kawan-kawan yang banyak membantu walaupun tiada apa yang dapat saya berikan sebagai balasan. Hanya Allah swt sahaja yang mampu membalasnya. So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)

No comments: