20 April 2015

♥ Prosboc Dinner 2015 : Box Office 1.. 2.. 3.. Action

Selepas berbulan lamanya.. dan sebab arini kena tunggu hubby datang jemput kat opis.. so jom kita isi waktu senggang ni dengan N3-N3 yang berfaedah hehe~ Kita mulakan dengan Dinner Prosboc 2015. Sebelum ni saya ada bagi tizer sikit dan cerita sikit-sikit pasal dinner-dinner kami tahun-tahun sudah. Boleh baca semuanya kat sini yer.

Dinner tahun ni berlangsung pada 3 Januari 2015 (gilerr lama dah baru nak buat N3 huhu~) bertempat di Hotel Brisdale, KL. Kami para AJK dah start berkampung di hotel dari pagi Sabtu tuh untuk siapkan deco-deco dan lain-lain. Kami siap check-in satu malam sebab berdasarkan pengalaman sudah memang abih event akan penat gilerr huhu~


Pagi tuh kami dah start bergotong royong kerjasama untuk siapkan dewan.. Dalam kelab keta saya ni.. saya ada satu grup kawan-kawan yang memang suka menyusahkan diri organize event-event camni hahaha~ Tak yah banyak cakap.. tak yah arah-arah.. masing-masing tau dah keje masing-masing dan yang penting RAJIN dan RINGAN TULANG. Cam Wonderpet cakap.. "apa yang penting.. KERJASAMA!!!"



Yang lelaki op kos bab panjat-panjat.. gantung-gantung..
Yang pompuan duduk je buat keje gunting-gunting hehe~
Bergaya jap ngan Abang Oscar ni hehe~
Alhamdulillah.. tahun ni murah rezeki sikit dalam bab-bab sponsorship. Kami dapat tajaan dari Mamee, Verv dan Proton. Terima kasih semua.

Hamper tajaan Mamee
Barangan cenderahati tajaan Proton.. ada payung.. topi.. tshirt.. thumb drive
Penyeponser terpenting kami.. Verv.. Minyak dan gudis bag
Hubby bergambo ngan bos besar Verv.. Thanks Bos
Malam tuh majlis kami berlangsung dengan jayanya. Maaf tiada gambar sepanjang event berlangsung sebab semua fokus pada acara dan makan huhu~ semua gambo bersepah-sepah dalam henpon masing-masing hahaha~

Pelbagai aktiviti kami buat malam tuh.. dimulakan dengan acara "suai kenal" dengan para hadirin yang datang tidak mengikut tema hehe.. Oleh sebab dorang tak sempat nak cari kostum katanya.. tidak menjadi masalah sebab kami memang dah siapkan kostum awal-awal.. contohnya seperti ini hahaha~

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan tamat mengikut waktu yang telah dirancang. Jom saya nak share OOTD kami anak beranak plak hehe~

Mr Hubby : Samurai
Me : Awek Samurai
Kakak : Princess Elsa
Adik : James Bond

Baju saya dan adik hanya recycle apa yang sedia ada. Baju kakak beli baru dan baju hubby sewa di kedai Cantique Costume. Baju saya tuh dihadiahkan oleh keluarga angkat semasa saya join program kebudayaan di Jepun dulu. Dulu saya minah joget UiTM Shah Alam hehe~ Ini adalah kali kedua saya pakai yukata nih.. kali pertama masa saya bersanding dulu hahaha~ ada gak gunanya kan? hehe~




Last part haruslah bergambar beramai-ramai
Tahniah zon saya SBK.. menang Zon Paling Tersohor 2014
Barisan AJK.. kawan-kawan yang sentiasa ada di waktu susah senang.. kawan-kawan yang sekepala.. kawan-kawan yang sentiasa membantu
Hujung tahun ni atau awal tahun depan apa pulak tema Prosboc ya? hehehe~ sama-sama kita nantikan. So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi.. XoXo =)



No comments: