07 January 2016

♥ Last Update 29 May 2015


Setengah tahun tak berblog huhu~ 

Sejak opis saya block blogspot di opis.. mood nak berblog pon hilang hmmm~ tapi arini bila terbaca balik blog saya ni dan citer-citer yang saya kongsi dalam ni macam sayang lak nak berenti terus. Saya harap sangat agar citer-citer dalam blog di baca oleh anak-anak saya bila dorang dah besar nanti. Citer-citer dalam ni pon memang berkisar pasal dorang. Tau kan perasaan bila kita dok ngan mak bapak kita then bukak album lama tengok gambo kita masa kekecik lu. Gelak sakan bila teringat cerita-cerita lucu yang jadi. Wish my kids can have that too~ Ye lah dulu ada album. Now kang terformat komputer ke henpon ke abih ilang dah semua memory.

So bila pikir balik pasal ni tetiba mood nak berblog pon timbul balik hehe~ hopfuli saya ada masa untuk update selalu. Ekspeceli peristiwa-peristiwa penting dalam hidup saya ni. 

BTW adik lelaki saya pon baru melangsungkan perkawinan bulan doblas arituh. Thats will be a great story untuk diceritakan. Penat bak hang jadi kakak ni. Yang len semua lelaki memang tak amik kesah la bab-bab dekoresen ke apa. Tukang angkat-angkat barang dan jadi orang suruhan boleh la huhu~ Tapi alhamdulillah semuanya dah selesai dan berjalan lancar. Dah dapat sorang adik ipar dah. Alhamdulillah.. will story-story kat next N3 ok

Then saya pon berkesempatan g menonton citer Dilwale lakonan SRK dan Kajol yang tengah top meletop skang ni. Op kos pasal kajol lawa giler kot walaupun usia dan berapa huhu~ I is jeles. Muka dedua langsung tak berubah. Thanks la hubby sebab melayan wife awak ni g tengok citer camni. Dan terima kasih jugak pada pengantin baru Delin & Ecah sebab sudi tolong jagakan anak buah berdua tu si kakak n adik. Citer memang op kos la best kan. Nanti saya review kat next N3 gak k.

So cukup takat nih. Nanti free saya update lagi. Selamat Tahun Baru 2016 kepada semua pembaca blog saya (ada ke yang sudi baca? hehe~). Diharapkan pada tahun baru ni kita semua diberikan semangat yang baru.. kesabaran yang lebih tinggi.. kehidupan yang lebih baik dan segalanya-galanya yang terbaik di dunia dan bekalan di akhirat.. Hopfuli more N3 in 2016 hehehe~ (tuh saya la tuh) XoXo =)



No comments: