09 August 2012

♥ My Kids Birthday Party : Gudis Bag

Adik akan sambut besday setahun pada 16 Ogos nih (bulan poser a.k.a tiga hari b4 raya) kakak lak sambut besday 4 tahun pada 13 Oktober depan lak. So untuk berlaku adil dan sep budget.. saya plan nak wat besdya party untuk kedua-duanya sekali pada bulan September nih hahaha~ tetengah.. bersempena gak plan nak wat kenduri parents saya nak g haji.. so jalan sekali la semuanya.. alhamdulillah..

Tarikh dan masa lum diputuskan lagi sebab my parents nak tunggu confirm tarikh dorang berangkat ke tanah suci. But vanue dah konpom and op kos kat rumah parents saya kat Klang. Now saya dah start buat planning pasal besday party tuh nanti.. dari segi menu.. candy buffet.. cakes.. khemah.. clown.. games.. kad jemputan and so on. Yap for 1st besday memang saya wat pepoyo skit siap panggil clown segala hahaha~ same as kakak last 3 years. Just for fun. After dat untuk besday-besday seterusnya bergantung pada kedudukan kewangan pada ketika itu hihihi~


Buat permulaan.. saya dah beli gudis bag untuk tetamu kanak-kanak saya. Isinya je belum dipikirkan hahaha~ dah alang-alang semalam berjalan-jalan kat The Mines.. singgah la jap kat kedai Daiso. Rambang mata dibuatnya tapi sumer tak sesuai ngan tema party saya. Ops lupa nak inpom yang tema besday tahun nih is "Football Fever". Tapi nih sumer masih lam perancangan.. yer la kalo dah jalan sekali ngan kenduri doa selamat takkan nak pakai jersey lak kan? huhuhu~



Nih la gudis bag yang saya pilih. Simple je dari kertas. Yang bulat-bulat sebelah tuh lak untuk penutup beg tuh. Nanti belah atas tuh saya lipat dan lekatkan stiker tuh. Oleh sebab stiker bulat gold tuh tak cukup.. terpaksa la beli yang bentuk love tuh huhuh~ hahaha belasah je!

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.



No comments: