03 October 2012

♥ JPO.. Here I Comeeeeeeee~

Cam biasa keje memang sentiasa bizi.. Meeting tetiap hari.. Board tetiap minggu.. Tapi alhamdulillah saya suka

Tapi bukan tuh yang saya nak citer hahaha~ Ngah xsaited nih nak g JB ujong minggu nih. Tujuan nak g wedding member kelab keta kat area Senai pada hari Sabtu. Tapi yang make more xsaited nyer sebab nak g JPO on Sunday! Yeay! Hip hip hooooraaayyyyyyyyyyyyy~


Lama dah niat nak g tapi takde penyebab nak bawak diri ke sana. So alang-alang nak g wedding member nih ajaklah hubby singgah sekali. Bukan selalu dapat g kan hihihi~ Kat sana nanti kami dok kat Hotel Thistle JB. Mesti kata waaaaaaaaaahhhhhhhhh~ dok hotel 5 star.. banyak uwang nya ya pak huhuhu~ Tapi yang sebenarnya dapat dok sini pon sebab member kelab keta ada jadi staff kat hotel nih [kan saya kata kelab keta saya nih kan bagus hahaha~]. Dia yang bagi kami stay sini guna staff rate yang amat berbaloi-baloi harganya jika nak dibandingkan dengan harga sebenar. Terima kasihlah ek.. jasamu dikenang..

Jom cuci-cuci mata lu ngan gambo hotel.. tak sabo nak g dah nih hihi~




Bilik tak tau la jenis apa yang kami dapat. Tapi stendet je kot. Ok la kan.. Plannya Sabtu akan gerak dari KL pagi terus ke wedding kawan saya. Pastuh xtvt bebas yakni saya dan member lagi dua orang [somi is3] akan check in hotel nih.. member len akan lepak homestay yang disediakan oleh pengantin lelaki. Thanks yer Shahir hihihi~ Malam lepak ngan member Prosboc JHR.. Pagi Ahad maybe singgah jap kat event autoshow member Prosboc JHR sebelum gerak ke JPO. Bila dah kat JPO tuh tau je la xtvt yang akan berlaku iaitu shoppingggggggggggg!!!! Shopping sampai penat dan gerak balik ke KL hihihii~


Isnin hingga Rabu lak saya kena g Cheringin Hills Convention & Spa Resort, Pahang untuk Seminar PPT Mindef 2012 huhuhu~ kena tinggal la nampaknya anak-anak ngan hubby. Yang nih nanti next wik saya citer k. Tak g lagi tak tau camner. Tengok kat website cam menarik tempatnya. Puas la jenjalan nak akhir-akhir tahun nih hihihi~

  
Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.



No comments: