25 October 2012

♥ Sori Kakak.. Ibu Lupa

Hmm~ camner la ibu leh lupa arinih kakak ada besday party kat skul untuk semua kids yang celebrate birthday on October. Oleh sebab kakak lahir pada 13 Oktober so dia pon turut terlibat la untuk diraikan. Masa baca notice book last wik memang ingat dan dah plan macam-macam.. samada nak prepare gudis bag or nak beli cute kapkek untuk semua budak kat sekolah tuh. Suddenly malam tadi around kul 10 malam baru teringat. Kedai pon dah tutup.. apa pon tak boleh!

Kakak pon tak ingatkan ibu huhu~ (nak salahkan anak gak) then dia pon cam tak eksaited nak cerita pasal event today tak macam kalo nak g Pusat Sains Negara or Taman Burung arituh.  2 3 hari sebelum dah sibuk dok bercerita. So yang ibu mampu cari tengah-tengah malam camtuh semestinya kat Kedai 7-11 ialah cikedis huhuhu~ Ibu beli lam 5 bungkus untuk kakak bawak g sekolah. Dia pon nampak ok takde la komen banyak hahaha~ May b sebab saya dah buat birthday party dia awal-awal kot hihihi~

Oleh sebab sok nak raya.. today pon saya kena jemput dia di sekolah sebab van dah stat cuti. Saya pon dapat hap day arinih. So boleh la bawak dia g makan McD untuk cover balik kelupaan saya pagi tadi hahaha~ Di kesempatan ini saya pon nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua kawan-kawan blogger yang rajin baca blog saya nih walaupon takde la ramai mana hihihi~ Tahun nih saya akan beraya di Melaka untuk fulfill my parents's wish yang soh kami balik sana raya nih. My parents takde sebab sedang menunaikan haji di Mekah skang. Saya ada citer before kat sini


Gambar dari Google

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi.


No comments: