17 December 2012

♥ My Convo's Studio Photoshoot

Oleh sebab N3 Convo tadi dah panjang berjela. So yang nih kita layan gambo je la ek. Saya wat sesi photoshoot kat Serindit Photography Studio kat Sri Rampai, KL. Studio nih sediakan macam-macam pekej dan skang dia ngah running Promo Studio Vol. 4 yang valid sampai 31st December 2012. Pekej pilihan saya ialah Pekej C dan saya tambah satu lagi gambar saya seorang saiz 11R. Potograper pilihan saya op kos the principal saudara Hasirol Azuan. He is very frenly and sudi tolong kami yang kaku nih ngan idea-idea untuk pose yang menarik hahahaha~



Gambar yang dah siap edit belum dapat lagi. Baru dapat raw picture lam CD. Dalam 20 minit yang diberi tuh [tapi saya rasa sesi saya cam lebih 20 minit je huhuhu~] kita pose la macam-macam ikut suka hati kita. Kat studio pon ada macam-macam props untuk kita pakai. Dalam 20 minit tuh boleh amik berpuluh-puluh gambo dan kita perlu pilih the best 20 picture untuk di edit [which is amik masa yang lama ek untuk saya pilih sebab sumer lawa-lawa.. lum edit lagi tuh huhuhu~]. Gambar-gambar yang len pon kita leh dapat kalo nak ngan bayaran tambahan sebanyak RM30. Then saya tambah lagi order untuk picture saya sorang with edit + wording dengan harga RM50 [dah siap nanti saya up gambo ek].

So jom layan gambo-gambo non edit saya arituh. Tapi saya edit gak guna instagram hihihii~


  








Banyak lagi sebenarnya.. tapi kalo nak tepek sumer memang penuh la nanti kan hihihi~ tak sabar nak tunggu yang full edit punyer hihihi~ Kalo kawan-kawan berminat nak wat hire  Serindit Photography Studio untuk sebarang majlis korang.. leh je kontek the owner Saudara Hasirol Azuwan melalui web dia or FB.. just click the link given ok.. Jangan risau.. dia amat pemudah cara.. saya deal ngan dia tru email je.. jumpa time nak amik gambo terus hihihi~

Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata~


No comments: