04 January 2013

♥ Malam Anugerah Popular Prosboc

 Malam tahun baru yang lalu kami menyambutnya dengan Malam Anugerah Popular Prosboc. Dinner tahunan kelab keta saya. Sebelum nih saya dah citer dah kat sini. Kali nih nak citer lak pasal hari kejadian hihi~

Sebab tema tahun nih Glam and Glamorous lip lap lip lap hihihi~ ala-ala tema majlis anugerah githu! saya dan kawan-kawan beria wat preperesen sampai hired MUA untuk mekapkan kitorang hahaha~ gigih tak gigih la tahun nih huhuhu~ Kami siap sewa hotel kat area kedai belakang Jusco Maluri untuk bersiap. MUA nyer plak ialah member menari saya dolu-dolu.. now dia wat freelance mekap.

Lam kul 4 petang kami dah start bersiap. Yerlah nak mekapnya 3 orang so memang kena start awal la. My MUA pon nak gerak balik awal sebab tak nak sangkut lam kesesakan jalan raya. Malam tuh malam tahun baru kan. Haruslah KL jem huhuhu~

Bertempat di Dewan Pusat Rekreasi Cheras, Jalan Peel majlis makan malam tahunan kami dis year pon berlangsung. Start tepat kul 8.00 malam. Penuh dewan dengan rakan-rakan prosboc yang mengenakan kaler tema merah + ungu + hitam + putih. Dah macam dinner Syarikat MLM dah hahahaha~ Jom kita layan gambar je la ek. Dat nite bawak kamera yuna saya sebenarnya but hubby malas nak ngangkut sebab dah pakai semat-semat katanya hmmm~ Gambar dari instagram ngan kamera kawan-kawan je la yang ada huhuhu~


Juz 3 of us.. adik tinggal umah pengasuh huhuhu~


My princess ngan peminat yang nak amik gambar hehehe~



Zon SBK.. yeay! Malam tuh kami tak pakai warna oren sebab menghormati tema hihihi~ Thats all for today.. insyallah nanti jika ada kelapangan masa saya akan update lagi. Tata~


No comments: