16 February 2017

♥ Diaper Cakes By Cute Kiddy Kiddy

Online shop saya masih aktif hingga kini. Alhamdulillah hampir 5 tahun dan telah mengumpul lebih kurang 4k followers di instagram. Pada kawan-kawan semua jemput follo instagram online shop saya @cutekiddykiddy ya sebagai tanda sokongan dan juga FB Page saya Cutekiddykiddy Cuteshop 

Skang saya more fokus dalam penjualan Diaper Cakes by CKK. Barangan lain seperti permainan.. stroller.. pakaian dan lain-lain pon masih dijual dan berjalan seperti biasa. Cuma DC by CKK  ni spesel skit sebab saya buat atas permintaan atau order. Tapi diaper cakes saya tiada diaper di dalamnyer hihi~ saya hanya letak atas permintaan. 

Sebab diaper ni renyah skit dan ia bergantung pada kesusaian si pemakai. Takut jenama yang saya gunakan tak sesuai dengan baby tu then membuang saja. So saya hanya letak berdasarkan permintaan. Lagipon tak baik membazirkan? baik bagi barang keperluan yang sememangnya bayi gunakan. Barulah full of use DC saya tu hehe~

DC by CKK ada tiga (3) pilihan set yang boleh dipilih mengikut bajet pelanggan. Saya juga terima tempahan berdasarkan bajet pelanggan dengan minima pembelian RM60. Barangan dalamnyer pon boleh diubahsuai mengikut bajet dan kehendak pelanggan.
 
 
Di instagram anda boleh search design-design DC by CKK saya menggunakan hestek #ckkdiapercake atau #ckkhamper Disini saya share sebahagiannya
 
 
 
 
Anda tidak sempat untuk melawat baby baru?
Jauh dari lokasi anda?
Jgn risau kami boleh hantarkan - melalui pos atau tangan - di sekitar Lembah Klang

Caj penghantaran sekitar Lembah Klang & Putrajaya adalah antara RM10 - RM30 bergantung kawasan. dan percuma untuk self collect di sekitar Bandar Bukit Tinggi, Klang
.
Bagaimana nak order?
Msg / Wasap : 018 22.98.33.0
Email : cutekiddykiddy@gmail.com
FB Page : CuteKiddyKiddy
Instagram : @cutekiddykiddy

No comments: